1:58 PM

6. Tihany / Balaton, Węgry

Hej! 💙


Przyznam, że jest to jedno z najpiękniejszych miejsc jakie widziałam w życiu, jeśli chcecie się przekonać dlaczego zapraszam do dalszej części! 😊

Tak jak wspomniałam w poprzednim poście Węgry bardzo mnie zaskoczyły i to naprawdę pozytywnie. Pojechaliśmy nad Balaton do malowniczej miejscowości Tihany położonej na półwyspie. Mieliśmy dużo szczęścia jeśli chodzi po pogodę, bo było idealnie. Świeciło piękne słońce, niebo odbijało się od jeziora i można było być nieco zdezorientowanym gdzie tak w ogóle jest horyzont.


Punkt widokowy 😍
Opactwo Benedyktyńskie
Na wzgórzu znajduje się coś co ciężko mi opisać, bo wygląda to jak malutkie miasteczko z kościołem, punktem widokowym i restauracjami.


Magnesy na lodówkę to zdecydowanie najważniejsza pamiątka, jaką muszę kupić. W dodatku taki w kształcie Balatonu z miejscowością, w której byliśmy to strzał w dziesiątkę :D

Miasteczko jest czarujące, szczególnie w okresie letnim. Jadąc tam trzeba się przygotować na bardzo długi spacer i dużo chodzenia. Żeby dostać się na wzgórze niestety trzeba przejść spory kawałek pod stromą górę, ale zdecydowanie warto, bo widoki z góry zapierają dech w piersiach. Jadąc na Węgry myślę, że najważniejsze co warto zobaczyć to Budapeszt i Tihany, zdecydowanie jedne z najpiękniejszych miejsc jakie widziałam w życiu. :)

13 comments:

  1. PIĘKNE ZDJĘCIA, A MAGNES JEST FANTASTYCZNY

    ReplyDelete
  2. wow ale widoczki ;oo
    przepięknie tam ;D

    ReplyDelete
  3. Kiedyś byłam, ale tylko przejazdem chyba w drodze do Chorwacji albo Bułgarii :p. Fajne miejsce.

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam podróżować, mimo, że za granicą byłam tylko raz - w Pradze. To miejsce wygląda bardzo ciekawie, ale moim marzeniem od dziecka jest Toskania <3

    ReplyDelete
  5. Świetnie wszystko pokazałas podoba mi się :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Nie wiedziałam, że nad Balatonem jest tak ładnie. Nigdy nie byłam.

    ReplyDelete
  7. Ale pięknie, muszę kiedyś koniecznie wybrać się nad Balaton!

    ReplyDelete
  8. U nas szaro i ponuro, a tam tak pieknie
    Dobrze że chociaż można nacieszyć oko Twoimi fotografiami

    ReplyDelete
  9. Wow, these pictures look gorgeous. My grandparents always tell me about this place, that it should be beautiful! You have a great blog, would you like to follow each other?

    ReplyDelete
  10. Awwww awesome photos *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    ReplyDelete

Dziękuje :)

Copyright © 2014 Photography & More , Blogger